niedziela, 7 września 2014

Kolorowy weekend

Weekend na Mazowszu piękny. Ciepło, słonecznie. Bez deszczu. Aż szkoda, że już się kończy.

Zacznę jednak od początku. Jaki piątek, taki cały weekend. Wszyscy moi znajomi wiedzą, ze moim ulubionym dniem tygodnia jest piątek. Już w pracy, staram się tak planować ten dzień, aby był przyjemny, kreatywny. Nie męczący.

W pracy częścią przyjemna było nagranie 3 ujęć 4 s do filmu "Grójec is happy".




Wieczorem byłam na basenie w Mszczonowie. Termy gwarantują ciepła wodę, jacuzzi, relaks. Otwarty był jeszcze basen sportowy. Byłam zaskoczona, bo na stronie organizatora napisane jest, że jest czynny do dnia 31 sierpnia. Zatem nie traciłam czasu i wykorzystałam czas na pływanie. Udało mi się zliczyć ilość basenów przepłyniętych przez 10 minut-15 długości (25m). Kilometr przepłynęłam w 26 minut. Na triatlonie limit czasu wynosi 45 minut. Biorąc pod uwagę, że warunki będę trudniejsze w otwartym akwenie wodnym- powinnam się wyrobić. W sumie pływałam 1h 20'.

W sobotę biegłam w FROG RACE na 10 km. Plan był rekreacyjny. Truchtanie w dobrym towarzystwie. Nie chciałam się przeciążać. Byliśmy na tej imprezie już drugi raz.

Frog Race 2013

Tegoroczna edycja również wiązała się z promocją naszego biegu (grójeckiej dychy).
Frog Race 2014

Frog Race 2014

Grunt to dobra zabawa. Tak i tym razem było!

Niedziela rozpoczęła się kontynuowaniem nagrań do filmiku, promującego nasze miasto. Tym razem grupa BBL truchtała i wyginała śmiało ciało :-P

A potem, potem... przyszedł czas na zakupy. Udane polowanie.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz