poniedziałek, 29 września 2014

Szczęście jest darem



Marzenia się spełniają – to banalne stwierdzenie. Każdy marzy. Jednak nie każdy wybiera odpowiedni kierunek swoich pragnień. Ja stąpam twardo po ziemi. Może czasami zbyt twardo, ale marze w zakresie możliwym do realizacji. Czy te kontrolowane marzenia nadal są marzeniami? Z pewnością. Co z tego, że nie marze o królewiczu na białym koniu, królestwie i poddanych. Myślę realnie i marze o takich rzeczach, które są w miarę realnym zasięgu np. o podróży na Madagaskar. A jeszcze bardziej wypoczęłabym na greckiej wyspie… Po co mam później się denerwować, że coś mi w życiu nie wyszło. Lepiej cieszyć się z małych rzeczy. Jestem wtedy szczęśliwsza. 


 

„Bywa, że szczęście jest darem,
Lecz częściej trzeba o nie walczyć.
Magiczna chwila dnia pomaga nam się zmieniać i każe
Nam odkryć marzenia”

Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam…
Paulo Coelho




Endorfiny powodują, że czuję się zrelaksowana, mniej podatna na sytuacje stresowe. Hormon szczęścia uwalniany jest między innymi podczas wysiłku fizycznego. Uczucie przyjemności dostarcza mi bieganie, pływanie, jazda na rowerze. Żyję aktywnie. Moi najbliżsi zauważyli u mnie ogromną zmianę podejścia do życia. Częściej się uśmiecham.

 Jestem szczęśliwa!!! 
Tego Wam również życzę!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz