poniedziałek, 8 września 2014

Uwierz w siebie

" Uwierz w to, że jesteś wartościowa
ważna
i masz prawo do szczęścia" 

Beata Pawlikowska Planeta dobrych myśli







Natrafiłam na świetną książkę. Jest to zbiór pozytywnych myśli, rad, sentencji. Każdego coś przykuje uwagę.

Dopóki szukasz u innych
miłości, akceptacji
i potwierdzenia swojej wartości
kręcisz się w kółko
dookoła przerębli z lodowata wodą

Prędzej czy później do niej wpadniesz
i wtedy dopiero odkryjesz
że jesteś sama i musisz nauczyć się pływać







Dziś rano budzik nie zadzwonił.

W sumie to zadzwonił, tylko mając wyciszone dźwięki, jego nie słyszałam :-P

Weszłam do basenu z 20 minutowym opóźnieniem,
 ale
40 minut sumiennie pływałam



Beata Pawlikowska napisała tak:

Nie śpiesz się
Znajdź swój rytm

Wszysscy dookoła mogą gnać,
pędzić i ścigać się z czasem
Ty nie musisz

Mądry biegacz nie patrzy na innych podczas maratonu
Dobry himalaista nie patrzy niecierpliwie na szczyt

Każdy m swój rytm,
w którym najlepiej dzieją się wszystkie sprawy

Więc nie śpiesz się
Odetchnij
i spokojnie ruszaj przed siebie


I to jest mój plan na niedzielny Półmaraton w Tarczynie!!!

2 komentarze:

  1. Świetna książka Beaty Pawlikowskiej, już przeczytana. Guru pozytywnego myślenia!:)
    Trzymam kciuki za Półmaraton w Tarczynie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja koleżanka jest wielką fanką Beaty Pawlikowskiej i potwierdza, że jej porady dają człowiekowi niezłego kopniaka :)

    www.blondivy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń