poniedziałek, 27 października 2014

Ile jest warta Kobieta?

Jakiś czas temu natknęłam się na pewien cytat. Myślę, że każda kobieta powinna nad nim pochylić czoła. Szczególnie ta, która zapomina ile jest warta.

"Kobieta ma tyle siły, że zadziwia mężczyzn... Dźwiga ciężary losu, rozwiązuje problemy, jest pełna miłości, radości i mądrości. Uśmiecha się, gdy chce krzyczeć. Śpiewa, gdy chce się jej płakać. Płacze gdy się cieszy i śmieje, gdy się boi. Jej miłość jest potężna. Jedyna....niesłuszna w Niej rzecz to to, ze często zapomina ile jest warta."

Staram się nie zapominać ile jestem warta. Wiem, że świat nie kreci się tylko wokół jednej osoby, rodziny, pracy. Muszę mieć czas dla siebie dźwigając ciężary dnia codziennego. Ja-realizuje swoje pasje.

Przeczytałam kolejną książkę. Trochę przegadana, ale ryczałam przy niej co kilka kartek. Tak, tak... jak czytam zdarza się, że płacze lub śmieje się w wniebogłosy. Jak czytamy na okładce: "życie czasami robi nam żart, kiedy postanawia skończyć się w najmniej oczekiwanym momencie". Zapewne każdy z Nas, stracił bliską osobę. Być może stąd ta moja wrażliwość? Nastka umiera przypadkiem ratując kolegę. Zaczyna się banalna historia. Jednak refleksje dziewczyny na temat życia i śmierci przykuwają uwagę. Jej bunt przeciw Bogu, jej miłość, tęsknota za bliskimi. Książka warta uwagi- literatura młodzieżowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz