środa, 26 listopada 2014

Przegląd szafy tydzień piąty, dzień 1-5

Przed nami kolejna odsłona mojej zawartości szafy, a co za tym idzie kreacji moich strojów do pracy. Zastanawiam się, na ile starczy mi jeszcze pomysłów. Póki co, dochodzę do wniosku, że największy problem mam jednak z bluzkami do spódnicy. Poza tym, coraz więcej ubrań trafia do worka. Nie pasują mi za bardzo do niczego, źle się w nich czuje lub np deseń mnie drażni. Co do wzorów widzę, że od jakiegoś czasu staram się wprowadzać kolor w moich ubraniach. Posiadam nie tylko stonowaną paletę barw, ale też pojawia się kolor i różne wzory. Widać to w tym tygodniu.

Tydzień 5, zdjęcie pierwsze: sukienka Quiosque
Tydzień 5, zdjęcie drugie: sukienka Corallo Italia, Mi Ju Grójec
Tydzień 5, zdjęcie trzecie: spodnie push up Stradivarius, koszula Reserved, kardigan Reserved, pasek Big Stars
Tydzień 5, zdjęcie czwarte: bluzka Stradivarius, sukienka no name (kupiona w butiku w Wiśle)
Tydzień 5, zdjęcie piąte: sukienka V2000, sklep Mi Ju Grójec



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz