poniedziałek, 20 października 2014

Polowanie na sukienki :-)

Uwielbiamy zakupy. Nie znam kobiety, która by stwierdziła, że nie lubi polować na... Trzy kropki, bo każda z Nas jest inna. Jedna poluje na buty, inna na swetry, inna na sukienki. Ostatnio moja znajoma wrzuciła na swoją oś czasu coś takiego. Prawda, że prawdziwe?

Ja zazwyczaj mam w co się ubrać. Kupuję mądrze, ale czasami ciężko mnie zadowolić. Analizuję co z czym mogę dopasować. Mam z tym problem. Stąd uwielbiam sukienki. Nie muszę się martwić co założyć na górę lub dopasować do fajnej bluzki. Czy założyć żakiet czy też blezer, cardigan, etc.

Stąd pomysł, aby wrzucać fotki co wkładam na siebie. Dziś inauguracja. Myślę, że będę zbierać materiał w cyklu tygodniowym.

Dzień 1, Tydzień 1



Dziś spędziłam w biurze mało czasu. Miała zaplanowany wyjazd do Warszawy na służbowe zakupy. W takie dni jak dziś, stawiam na wygodę.

Mam na sobie: bluzka, kurtka, torebka, szal- Orsay; spodnie rurki 7/8- Stradivarius; buty Clark's.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz